Vila var det ja....

cyklade hem till alex tidigare idag och spenderade några timmar där i hennes zoo. ja man får faktist säga så.. hon har 6 katter och 3 hundar, visserligen är hon bara hundvakt åt dom tills på fredag. men endå, ett zoo :)
vi tog en liten promenad med hundarna och hade det trevligt.
efter det så blev det hem en vända, sen åkte jag upp med jennie till norrsätra. bara lite skojträning tänkte vi.. trökigt att inte göra nå på kvällen.
så vi stod på huvudet, brygga, försökte hoppa över från brygga men som vanligt failade vi på den fronten, kullebyttor, och ja lite mjuk grejer bara.
men sen tänkte vi att vi kanske borde köra lite mage med. båda har ju typ ändå mensvärk nu och då är det lika bra att passa på att försöka få träningsvärk i magen? två i ett liksom ? hon brukar köra 200, jag brukar köra 600 när vi kör. så vi tänkte att nå mellanting kanske vore något..
började med 100 raka med vikt och då tänkte jag.. bara 900 kvar så har vi gjort 1000, jennie var tveksam men redo att ge det en chans.
så vi körde 100 sneda med vikt (50 åt varje) sen raka, sneda, osv.. fast alla "omgångar" var olika situps.
och helt plötsligt så var vi uppe på 1000.
1000 situps känns ganska bra det :) det borde jag väll få träningsvärk i magen av ! ?
det va ju tur att hon inte vela köra ben eller armar eller så.. för då hade jag inte orkat någonting.körde slut på dom tidigare idag känns det som.
och avslutningsvis så åkte vi till donken.. mc flurry ballerina kladdkaka är mums mums !!
nu ska jag sova så att jag kommer upp till jobbet imorgon. fullt hotell, + massa massa massa utifrån. känns som att det kommer bli en lång morgon med mycket mycket mycket spring

Kommentarer
Postat av: sara

mums mcflurry ballerina!! ;)

2011-05-26 @ 19:08:22
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0