trött !! :D

kommit hem från träning.
trött som fan i armarna är jag !
idag körde vi massa sparkar. skoj som fan ! :) men fyy fan va dåligt kordinerad jag känner mej. har varken koll på armar eller ben känns det som.
men jag är riktigt härligt svettig och trött nu, underbart !
lite lustigt, pratade med mia på vägen hem om det här med att duscha.. man blir trött och motstridig att duscha om man inte hoppar in på en gång som man kommer hem.. och endå, vad gör jag ? jo jag sätter mej här.. bläddrar igenom reklamen som kommit och dricker en proteinshake..
aja ta tag i det där med duschen nu då innan jag blir för trött för den..
madde kanske ska komma förbi sen, vi funderar på att köpa gotta på hemmakväll. låter fan inte helt fel. lite sockermage har väll ingen dött av ? försöker intela mej själv att inte få ångest av det.. så det lutar mot lite gotta i magen.
När jag tänker efter är det sällan som jag och madde ses utan att stoppa någonting i munnen, men när jag kikade igenom gamla bilder insåg jag att det är väldigt väldigt längesen som vi käkade fiskbullar. måste det ju bli ändring på ! mmm fiskbullar i hummersås, mmmm !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0