träning !! nu blir det återhämtning hos alex :)

Helt död skulle jag nästan vilja påstå att jag är just nu, eller fruktansvärt medveten om att jag lever. kan inte riktigt skilja dom åt.
Har ganska precis kommit hem från träning. Jag och Roger joggade till träningen. sen körde vi en massa stående. sjukt trött i hela kroppen. kändes riktigt bra. har träningen i huvudet och försöker tänka på vad som sas. det mesta i stående är ju väldigt likt brottning. eller det är ju samma sak typ. fast endå inte. typ som dyken, i brottning är det mer rätt på och högre koppling. funkar inte lika bra nu inte när man får strypas :P
men en riktigt bra träning. kan ju även nämna att vi joggade hem igen. :)
har fortfarande inte tagit mej in i duschen. dags att göra det nu. sen stoppa i mig en ipren och hoppas att min mensvärk försvinner och börja trampa mot Alex. tänkte spendera lite tid med henne idag :) nu när jag är ledig resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Visst var shorten snygga :D. De finns på cubus.

Och ni kommer klara postkodkampen alldeles utmärkt :D. Jag vet inte när jag är ledig just nu, men tänkte vara ledig innan vecka 25, då börjar mitt sommarjobb. Ska väl komma innan det i alla fall :)

2011-05-25 @ 17:25:40
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0