Träning

Var iväg och gymmade med min tränare Roger tidigare idag. Sjukt trött var jag när jag kom hem från jobbet men det var bara tagga till och försöka hänga med.
SJUKT ONT i svanken har jag !! efter en av alla övningar (eller flera?) men det är ändå skönont. Annars hade det ilat i hela ryggen just nu. Men känner mej lite smått handikappad.. Hur snabbt kan man få träningsvärk egentligen ? och hur skönt kommer det kännas imorgon ? kommer jag kunna röra mej ? haha. skönt som fan var det iaf att få ta i lite :D
Nu ser jag fram emot två dagars träningsvila, a förutom jobbet imorgon då. Det är fan ett träningspass att springa ut och in med disk och mat några timmar på morgonen. + att det inte bara blir mina vanliga 3 timmar imorgon.. utan snarare kanske åtminstone 6 timmar ? well well åtestår att se hur levande man är då, spännande ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0