träning !

stel som jag vet inte vad idag. men det lyckades jag koppla bort ganska snabbt efter jävla massa stretch.
körde igenom armbardsen som vi körde igår, 3 av dom kom jag ihåg ganska bra, 1 kom jag bara ihåg lite halvt. om jag ska vara ärlig sådär.
sen körde vi tre till idag.
en enkel, eller enkel och enkel... träningsenkel kanske.. det skulle ju inte vara enkelt om jennie som jag körde mot hade hållt emot.. och två supersvåra till en början. dom var egentligen helt lika.. och absolut lika svåra att fatta själva grejen. vet inte hur många gånger jag och jennie fick höra att vi inte skulle lägga oss på sidan.. men vi fattade liksom aldrig själva grejen, vadå sidan ungefär??.. fast tillslut så kom det faktist när vi skulle köra igenom alla 7 i följd. då hade vi fattat poängen tror jag. gick iaf betydligt bättre då.
sen sparrade vi två minuters ronder och man blev svettig, riktigt svettig. Jag gillar att bli svettig haha :)
Gick väll sissådär, enda jag tänkte på vad hur fan jag skulle kunna lyckas göra en armbard.. helt plötsligt som sagt blev det ju lite svårare när det inte bara var att göra :)

Kommentarer
Postat av: Roger

En Armbar flera Armbars :D



2011-05-06 @ 15:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0