Till I get there

Idag har det vart fullt upp hela dagen.
nu känner jag att jag kan vila lite, skönt. egentligen ska jag till ica. men får ta det imorgon efter gymmet istället.tror jag, om jag inte helt magiskt skulle få en massa energi.
har kommit hem från 2 till pass idag. första var ett kettelbells pass, sjukt svettigt blev det, och mina men var skakiga redan från början. ja dom har fått jobba mycket idag dom. men det är fint det.
andra passet blev det teknik. benlås, eller a fotlås.. kände mej lite smått borta, hade jäkla dålig koll på mina egna ben och armar. men jag försökte så gott det gick. black out i fabriken däruppe.
har sörplat en proteindrink nu. eller jag gjorde det så fort jag kom hem. men blir garanterat nå mer innan jag lägger mej. ett till litet mellanmål så jag får lite energi tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0