poledance

I julas fick jag presentkort på poledance i Gävle, det var min kära syster emma som gav ett varsit till mig och palle + ett till sig själv.
Sen blev ju Emma "knocked up" så att säga. och det betyder att med hennes kula på magen är inte poledancen ett alternativ.
Och därför så tyckte hon att jag skulle ta hennes presentkort och ta med mig någon annan på poledance.
så nu undrar jag.. är det någon som vill följa med och snurra kring stången ?
Vet fortfarande inte hur palle vill göra med sitt presentkort. För jag har för mej att hon sagt att hon inte är jättesugen. men ska hon bara låta det ligga eller?
Bara jag som är supertaggad ?? emma var supertaggad, men som sagt så fick hon en bebis i magen, och det kanske är lite mera taggande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0