nu är det bara vilan kvar

Var iväg och gymmade en sväng med Roger, idag plågade han mina ben en aning sådär. Känns bra att all träningsvärk nästan släppt för att få ännu mera nu haha :) tur jag har två dagar vila nu säger jag :) svettigt blev det, precis som det ska vara.
känner mej även något slut i mina armar.
finns det någon härligare känsla än när man känner att kroppen är lite halvdöd, fast på ett bra sätt ?
nu ska jag iväg och fixa och dona lite, kanske cykla förbi mamma en sväng ?
sen hem och storstäda !!
senare lutar det åt att sara kommer förbi, undrar om man ska göra lite kladdkaka dåmåntro ;)
idag blev det att prova choklad kokos, smakade bounty. och det är ju gott :) fast tror nog att den också är godast att blanda med vatten, den blev lite tjock och söt..

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan,gumman. tack för besöket, det var kul att du kom förbi. tack för smakprovet, den var god. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå:)

2011-05-20 @ 20:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0