Lördag - 7tusennågonting

frukost: havregrynsgröt med blåbär + två ägg
mellis: kesella med blåbär och sötmandel
lunch: tonfiskwrap med ägg + 1 wrap med bara jordnötssmör
mellis: wrapbröd med mager ost + wrapbröd med jordnötssmör
middag: vitfiber pasta (massor :S) och mager nötfärs med mager ost och svartpepparketchup
kvällis: -
Övrigt: 2 koppa kaffe, choklad och godis i massor massor massor
träning: sprang, hemmaträning
kommentar: min matdag är som ni ser fucked up. men så jäkla illa tycker jag nog inte att det ser ut.. ska väll vara alla jäkla wrapbröd,och allt gotta gottan som inte ens smakade bvra.. bara gav mej magont och illa mående.. men jag fortsatte äta för att det var min äta vad jag vill dag. ibland är jag inte riktigt smart. men fick ju in lite träning med. skönt som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0