inte världens piggaste tjej

Kännde mej slö rätt igenom träningen. Jobbade på så gott jag kunde och gjorde som jag tänkt. la dagens all energi på att försöka fokusera. tyckte jag hände med bra ändå. Snart kommer jag inte ens kunna sova utan att drömma om teknikerna jag måste banka in i skallen.
Vet inte riktigt varför min kropp inte vill vara på alerten just nu. känner mej liksom inte sjuk i den. visst den vill väll kanske vila. det är klart. men det kommer den ju få göra med.lördag och söndag. Inte för mycket begärt av min egen kropp tycker jag.
När jag kom hem svepte jag i mej en proteindrink. Paketet jag hämtade ut igår innehöll en massa protein och annat grejs jag skickat efter.
ananas och vanilj, riktigt god. dock jädra söt. men i sommar när det är varmt kommer den funka superfint med några isbitar i. dock tänker jag blanda med vatten nästa gång, vanligtvis blandar jag alltid med mjölk.
fast min kropp var inte alls sugen på proteinet. kanske lite överskott av det idag.
så jag kokade pasta, tänkte.. om jag kolhydratschockar min kropp så borde det ju bli bra.
och nu såhär en timme efter så känner jag mej endå piggare. vet dock inte om det beror på pastan.. men det borde det väll ??

Kommentarer
Postat av: CJ

Himla fint med fräknar!

2011-05-23 @ 12:25:33
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0