En måndag som känns som en torsdag

Vet inte riktigt varför, men det känns som torsdag idag.
kanske för att jag inte riktigt känner mej laddad för jobb imorgon. men det blir både frukost och städ, skoj :)
Innan träningen idag så gick roger igenom min match med mig, känndes riktigt bra att gå igenom mina missar. bara så man kan få reda på hur man undviker samma missar igen :)
och när träningen körde igång blev det armbars och hur man tar sig ur innan det är försent.
sen körde vi på med en massa nedtagningar.
Träningen avbröts då Mia skadade foten, var inge roligt alls att se att hon hade så ont. Jag hoppas verkligen att det inte gick allt för illa så att hon inte bröt den. Uscha, inge roligt alls.
(fick reda på nu att det var en kraftig stukining, inge vidare alls)
när jag kom hem gjorde jag pannkakor, japp. efter mer än ett dyngs längtan så vek jag äntligen på mej och stekte till några. madde kom och åt med mej.
Gjorde en härlig pannkaksgubbe.
eller snarare en drömman.
Härliga hallonläppar med en sockersöt näsa. hans kakaofärgade ögon hade en krämig blick.
och hans härligt utstående öron smakade ännu mera hallon än läpparna.
och även hans kakaobruna hår var stiligt stylat.
och lite härligt fräkning sådär, mmmm. men nu finns inte min drömman nå mer. eller jo.. sönder tuggad i min mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0