brottarträningen

Idag när jag kom till brottningen fick jag en liten chock, det var fullt med skor överallt. brukar ju inte vara många där.. speciellt inte den tiden eftersom jag alltid kommer först.. och jag hör toggas ekade röst från mattan, träningen var redan igång ? kollade klockan.. men brottarträningen hade inte börjat ?
mycket riktigt. det var stela saikspelare som var där inne och gjorde en hel del smidighetsövingar, ganska skoj att titta på. dom såg lika vilsen ut som jag och kordination och styrkeövningar.
Brottarträningen idag var ganska skoj. Var dock inte mycket brottning. eller jo egentligen var det en hel del. men jag brottades mot en kille på kanske 45kg. så fick agera lite kastdocka. inte mej emot.
så körde vi en hel del smidighet. och älskade älskade kullebyttor, korta,bakåt,långa,bakåt med från skjut, nackvolt, handvolt, höga.. ja sånt där skoj ni vet.
blev även en hel del mage.. och såklart toggas jävla armhävningstortyr.. man tycker ju att jag borde lärt mej att göra armhävningar efter alla dessa år av tjat.. men det vill liksom inte fungera för mej.
men jag fick svettas en hel del.
sen vart det stressa iväg till ica, hem och duscha, och titta på dhw med madde.
nu blir det natti natti. upp och jobba imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Antingen kan man göra armhävningar eller så kan man inte. Jag kan inte :D. haha, efter alla år vi hållt på så borde vi kunna göra minst 20 i rad :P. Jag tror jag kan göra typ 3 :P. haha

2011-05-04 @ 08:41:30
URL: http://rosenson.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

fin header, bra gjort i paint ;) måste vart en dvärg, 45kg var inte mycket det :P

2011-05-04 @ 08:57:47
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: HANNA

låter som en bra träning :D är det kul att brottas? :)

2011-05-04 @ 09:34:57
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0