lite smått trött



när jag kom hem från jobbet idag tänkte jag vila mej lite.. men så blev det inte. uffe kom och plockade upp mej och vi drog till jernvallen och tränade med nicklas.
vi körde benböj och axlar.. och det är nå sjukt vad dålig kontroll jag har i min vänstra arm. tyngdmässigt var det aldrig någon fara men min jävla arm.. hela tiden på spänn men aldrig i rätt vinkel ungefär :P jävla cp vänster..

sen blev det även mage för min del på slutet. där känner jag mej åtmnistone trygg.. och det var bra. jag behövde verkligen köra igenom lite mage.. annars blir det mest bara min dagliga magtränning och den är ju väldigt väldigt enformig.. 200 situps om dagen.. men det gör jag egentligen bara för att det är ett nyårslöfte.. men det gör ändå så att jag slappar med magövningar när jag tränar annars. så det var nice :)

nyduschad nu. skönt. funderar på att röra mej mot ica.. för att köpa semla såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0