lite små less blir man

valde brottningen före mman idag. händer inte ofta. det hände bara torsdagen innan en tävling för att vara exakt..
och idag var en sån torsdag. fick höra att det var viktigt att jag var med och körde lite brottning. jo men tjena va.

kan ju kanske ha varit lika bra att det blev som det blev idag på träningen eftersom det svarta för ögonen ett X antal gånger under fotbollen (träningarna börjar alltid med fotboll däruppe, helt värdelöst, jag hatar fotboll, för jag suger på fotboll) och jag mådde inte alls speciellt bra. ingen jag kunde brottas med var där idag.. anders var hemma med ringorm den jäveln.. tråkigt som fan eftersom han är den enda träningen jag får därborta.. förutom att jag måste köra grek/romersk stil istället för fristil eftersom han är en fegis :P
det var bara smått iaf.
så jag fick agera kast docka åt nellie. och jag anser inte att det är allt för jäkla bra att hålla på nöta kast träningen innan en tävling. tycker det passar bättre med lätt sparring då.. hon väger 20kg, jag är inte lätt sparring för henne..

men som sagt så är jag jäkligt slut ändå. så det kanske var tur att jag var ner dit.

men helt värdelöst är det. jag har verkligen ingen att träna mot där. får inte ut någonting av det längre. och det är så jäkla synd. för jag älskar brottning, men jag tänker inte flytta upp till boden eller ner till skåne för att kunna fortsätta. jag älskar att stå på brottarmattan, och jag älskar speciellt sandvikens brottarlokal.. det har alltid varit mitt andra hem. där alla dom viktigaste människorna i mitt liv har funnits. men det är inte så längre.
så jag funderar på att lägga av. ingen idé att fortsätta med något som bara tar ens tid och energi utan att ge någon som helst träning eller motivation tillbaks ..

<3 jag älskar verkligen brottning, fan :P

Kommentarer
Postat av: Roger

Du borde inte träna när du är sjuk.



Du kan väl sparras fristil på SBKK, Anders, Magnus och Engen ligger ju runt din vikt och dom har inget emot fristil. Inte för att dom kanske kör som ni men borde vara bättre än en 20kg tjej. Så inför nästa brottar tävling säg till mig så fixar vi sparring åt dig. Älskar du brottning ska du inte lägga av ju.

Även fast jag hellre gör dig till ett MMA proffs :)

2011-04-01 @ 13:59:38
URL: http://www.metrobloggen.se/rogmi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0