inte sådär sjuktkul kanske

har nyss vart på jernvallen och blivit tränad av nicklas.
fick inte göra allt som egentligen va tänkt.. för min höft var typ cp..
hade världens ojämnheter i ryggen.. mitt ena ben va ca 5-7 cm kortare än det andra... han fixade det ganska enkelt på mig ändå.. så nu ser jag kanske nästan mänsklig ut..
men jag får inte träna.. max promenader tills tidigast måndag.
inte sådär superkul att veta att om jag tränar innan kommer allting antagligen gå tillbaks. så nu gäller det att koppla bort gammal vana där jag blir envis, sur och tränar ändå.
måste tänka smart. träningssmart, vill jag komma någonvart så borde jag kanske försöka lyssna på kroppen. fast att jag egentligen bara vill ignorera den.. det kanske är på tiden.


aja nicklas fick ia plåga min rygg lite. kommer ha sjukt med träningsvärk imorgon.. sjukt sjukt mycket träningsvärk i ryggen ! min svank känner redan av hur värken kommer krypande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0