..

va och kollade på träningen nyss. såg sjuktm kul ut. men jag är fan stolt över migsjälv att jag inte var med och jag hoppas FAN att nicklas också är det ! min höft hade garanterat hoppat tillbaka där den var innan med alla sparkar.

så nu hoppas jag bara att mina ben fortfarande är jämnlånga på måndag. för då är det bara att köra.

typ exakt samma sak som fick mig att bli tvungen att sluta med brottning förut.. bara det att då sket jag i att lyssna när dom sa att jag lära vila några dagar.. och det blev värre och jag vart tvungen lägga av.
vill fan inte hamna i den situationen igen. träna rätt, försöker jag tänka nu..

ska ju försöka "lära känna" min kropp. hur mycket det än tar emot vid bara tabken på att jag måste göra det. jag vill inte lära känna min kropp.. jag vill inte ha kontroll på den.., jag vill ju fan fly från den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0