rejält svettig

var iväg och gymmade själv eftersom jag klantigt nog sov till klockan 12 ! och jag tror det inte var supersmart att vakna med ett rygg och kasta sej ur sängen.. för jag fick skapligt ont i nacken av det, typ en lindrig nackspärr. känner mej något handikappad.
hann varken kissa, äta eller borsta tänderna innan jag var på plats på gymmet.
görde slut på armarna i trx grejjen,och körde armhävningar på balansbräda och vet inte hur man fka förklara men stod i armhävningsställning och stepade med händerna in-in, ut-ut , blev även lite mage i trx grejjen. allt jag gjorde gjorde jag x 3. typ tio armhävningar x 3 osv. körde även "vanliga" armhävningar i trxen.
avslutningsvis tog jag mej ann straffet jag fick för missad träning.. fyy fan säger jag bara ! första 4 minuterna kunde jag inte tänka på annat än , ne jag måste ge upp jag pallar inte det här. men jag tog mej igenom vilade 2 minuter och satte igång med andra ronden, dom fyra minuterna gick mycket lättare, vilade 2 och sprang dom sista 4 intervall minutrarna och kände att jag skulle dö lite. med två minuter kvar så tvingade jag bort dom negativa tankarna och bara köttade på.. när jag klev av detg där sabla löpbandet så kändes det som att mina ben svajade lite. men det var härligt.
blev en dusch, tänkte hinna duscha där men kom på att jag hade glömt byxor.. så sprang hem och duschade och efter det direkt iväg på en trevlig lunch.
nu sitter jag med sara, vi pratar lite om våra uppdrag. vi gillar dom lättare vi :)
så jäkla massa svett ! tilloch med vaderna sprutade svett !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0