oj vilken klump jag fick i magen

då var det gjort..
anmäld till sm.
hur sjukt ät inte det egentligen ?
det skrämmer mej lite, men vafan.. det kommer bli kul. och jag får ju iaf gå minst en match.
kanske bryta sönder armen eller få foten avbryten. hmm vem vet ?
men.., bara kötta !
så nu tänkte jag bli bra i rygg och nacke.. huvudet har det gått över i som tur är. bara lite lätt huvudvärk.
ryggen är det bara bita ihop med, så jäkla ont kan jag ju inte ha.. bara lite sjukt stel. det är nacken som är det viktiga.. måste få upp lite balans där.
men det tänkte jag fixa. :)
så nu ska det bara vara glada tankar från min sida, nerver är bra ! men ångest ska undvikas haha :D

Kommentarer
Postat av: Jossa

hoppas det går bra! jag vill också vara duktig i brottning. Höll bara på i ett halvår (a)

2011-06-22 @ 21:00:33
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0