26. Detta klara jag mig inte utan

ett litet urval av saker jag inte skulle klara mej utan :P
en skön sporttopp - det är ju inte kul när tuttarna ligger obekvämt när man tränar


ett par tighta träningsbyxor - hatar när det fladrar omkring när jag tränar, man vill ju inte behöva vara osmidigare än man redan är :P


papper och penna - en självklarthet :)


min älskade lilla rosa mp3 - hur skulle jag annars klara av att träna när jag är själv ? hur skulle jag lyckas ladda upp ? hur skulle jag ens ta mej någonstans ?


mobilen - fast börjar mer och mer vänja mej av med den och ibland försöker jag glömma den hemma


kameran - va som helst kan hända :)


sen så kan det ju även vara rätt bra med en vattenflaska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0