20. Det här åt jag idag (eller a igår)

vetemjölsgröt - ja, kanske inte låter nå vidare. både jag och sara var beredda på att det skulle smaka blä blä. men det var fan riktigt gott. dock är det ju inte direkt en bra start på dagen att proppa i sej mjölgröt. men tyckte det va en grej att testa. 1 tsk vaniljsocker + 3 msk mjöl + 2 dl mjölk = 1 port. koka upp och låt sjuda. gott med hallonsylt ;)
stuvade makoaroner och scans färdiga pannbiffar.
Kladdkakemuffins - Dom vart helt perfekta i konsistensen. muffins med typ kladdgegga i mitten. fint det :) och jag hade sån tur för kajsa kom över och joinade mej och kladdmuffinsarna
A4 papper - torrt och inte speciellt gott..
+ kanske en och annan chokladruta.
helt ärligt så var jag helt säker på att jag åt mer i går.. det här såg ju inte jätte bra ut. men jag tillbringade ju mesta delen av dagen i köket kändes det som :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0