19. Hälsa för mig

Just ja..dom här ja.
Hälsa för mej är att man lyssnar på sin kropp. Den brukar vara riktigt bra på att tala om vad den behöver och inte behöver. Men det är stor skillnad på vad den behöver och vad den tror den vill ha.
regelbunden träning och någon slags koll på vad man stoppar isig. det är hälsa för mig. och såklart att i övrigt också ta han om sig.
sen kan jag ju själv tycka att det spudlar lite dubbelmoral här. men det är så jag ser på hälsa.. men jag vet att jag inte är sådär jättebra på att lyssna på min kropp. jag tycker snarare att min kropp ska lyssna på mej. men jag försöker mer och mer att lyssna på min kropp. lära känna den lite..

Kommentarer
Postat av: Nicke

men ibland lyssnar du ej på din kropp, då blir jag arg på dig Fio :)

2011-06-02 @ 13:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0