torsdag

längesen jag bloggade nu.. ja förutom den där listan jag tänker köra stenhårt på att lyckas med varjedag.
så va har hänt idag då tro..
jag har...
jag sov över imorse.. jag börjar jobba 05.30. men när hon i repan började jobbet klockan 6 och upptäckte att jag inte var där så ringde hon och väckte mej.
var där typ 5 över.
hon hjälpte mej att få ut så mycket som möjligt. det enda som inte hanns ut var typ ägg.. sen att det vart lite fel därute är ju ganska självklart. typ fel grejer på fel plats och så.. men jag var överlycklig över hjälpen jag fick ändå :) för fixa med sånt kunde jag göra när första frukost ruchen lugnat ner sej.jäkla stora karlar att vräka i sig på morgonen ! :P
men förutom min lilla miss där med att kliva upp i tid så hade jag en bra dag på jobbet. Gillar stämmningen inne i köket tillsammans med Nidal, Daisy (eller hur han stavar det) och kalle (som förövrigt gör sin sista vecka där nu, tråkigt). Och Nidal är ju min lilla köksbitch fast han inte jobbar för hotellet så springer han runt och hjälper mej :)
efter jobbet åkte jag hem till mamma en sväng, på lite mat :) idag har jag mumsat på blodpudding och stekta ägg. alltså jag tycker blodpudding är så sjukt underskattat, jag älskar det ! fast sen gillar ju jag gammlingmat också. typ stekt fläsk och bruna bönor det är grejer det !
sen hem och bytte om till träningskläder.
och åkte ner till klubben där roger höll i ett kettelbell pass. Vi var tre stycken + roger såklart. sjukt jobbigt ! alltså min första träning på typ två veckor (och man kan ju säga att jag har knappast varken rört mej rätt eller ätit rätt eller sovot rätt.. jag har nog inte gjort ett rätt under den tiden) när jag cyklade dit var min tanke att köra med en 8kg eller en 10 kg.. istället så fick jag köra med 2 stycken 12kg. Man kanske kunde ana under ett skede att jag höll på dö.
men som vanligt var det en underbar känsla att ha svätten sprutandes ur pannan. dock kliade mina utslag mycket undertiden och jag hoppas inte jag får flera för att jag svettades så mycket, men det borde jag ju inte.. eller ?
aja sjukt skönt att ha kört ett pass :) nu har jag mersmak ! pjuuu ! var rädd att jag skulle bli latfia igen !
proteindrinken efteråt smakade efterlängtat !
nu har jag inte gjort så mycket efter träningen. spelat lite fia med knuff med madde på king.com
spela aldrig med oss säger jag bara. vi går ihop oss. bäst är om vi är tre stycken.. jag, madde och nån annan. för vi tar aldrig varandra.. bara den/dom andra. mohahahaha nån av oss vinner alltid. vinnande konsept helt enkelt.
ska väll inte göra så mycket mer idag heller. ska lägga mej super tidigt ! utan undantag ! kanske titta på postkodskampen för miljonte gången.. imorgon får jag äntligen se ett nytt avsnitt :D
bilder från dagens träning


proteindrink efter träning, då finns det inge gooare


min äckliga koppa 1 (typ som ringorm, smittsamt vid kontakt vid den. men sprids inte i luften så var inte rädd för mig nu och ja jag kan jobba med den eftersom jag inte gosar med gästerna eller kliar på dom.. och mat tvättar händerna i köket 100 gånger på 5 minuter endå så.)


äckliga koppa 2 i hårbotten, syns inte så bra.. och jävligt svårt att badda, tvätta, sprita och smörja den


äckliga koppa 3, i hårfästet i nacken.. också riktigt jobbig att försöka sej på.. den är ju liksom utom synhåll så får stå där med en jäkla fickspegel så fort den ska rengöras


men nu funderar jag på om jag ska ta mej en liten springtur, iaf till närmsta brevlåda.. eftersom jag har ett brev att posta :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vi hade skitroligt :). Och skönt att det bara var vi två. Ingen annan att ta hänsyn till :P. hehe.

Gud vad jag blir sugen på att träna när jag ser hur duktig du är. Jag har blivit riktigt lat. Men skyller på att jag har semester denna vecka :D

2011-07-14 @ 18:54:54
URL: http://rosenson.blogg.se/
Postat av: Jossa

hur ofta tränar du ? :) blir fett inspirerad av dig att börja igen. Men är man lat så är man....

2011-07-15 @ 17:44:20
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0