satans goo lunch !



Sitter och äter min "diet" lunch nu. och satan va gott det är !
och jäkla mycket på tallriken blev det å !
vet inte om jag kommer orka äta upp allt. men jag tvivlar ju starkt på att jag kommer gå ner i vikt under denna diet. snarare upp kanske ! haha
men det visar sig, kul att testa.
ja menar... isodieten lovar att man ska gå ner ett visst antal kg under en viss tid. hur kan man göra det utan att veta hur stor personen i fråga är, hur mycket man väger och äter osv. det går inte. man grundar det ur ingenting.


men satan så gott det är ! och superenkelt !
koka quinoa med spenat och en buljongtärning, när det är klart.. hacka i soltorkade tomater och servera med kallrökt lax ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0