MMA + Brottning






Dubbelträning blev det idag.
Först MMA, och efter det blev det 45 min brottning. Ganska jobbigt men nu vet jag att det går ;)
Gick riktigt bra på MMA:n, vissa grejer känndes bakvänt och bara konstigt. men blev peppad näe jag fick höra ord som, PERFEKT!
I slutet av träningen körde vi lite brottaraktigt, fast utan dyk, nacka osv. typ krysstag fast bara rycka ur balans, fällningar osv. tyckte det var skitknasigt och svårt att veta vad jag fick göra och inte. Och hon jag körde med har ju inte lika bra teknik på just "brottardelen" (fast hon har riktigt bra teknik på det mesta andra, slag osv.) så då blev jag ihopparad med en storkille så att jag kunna köra på allt vad jag hade. det kändes också bra. för då visste jag att det gick bra för mig, bekräftelse. det känns alltid bra.

När jag kom till träningen hade den redan hållt på en timme och en kvart men de var fortfarande 45 min kvar. trött som jag var så körde jag på. brottades lite med billy, anders och togga. gick sisådär. hade inte återhämtat mej nå. sen i slutet körde vi kryss på docka. gick förvånandsvärt bra, slog tydligen riktigt snygga kryss. men inte så snabba.

nu har jag duschat, druckit lite protein... sängen kallar. satan i gatan vad jag är trött ;P















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0