dilemma ? allt kan funka ändå


så jävla läckert, eller kanske NOT!


Körde funktionell träning tidigare idag.
det gick bra. men ljumsken gör ont som fan. fick ont där igår när jag gymmade. Måste ha sträckt någonting.
det var synd att jag inte hann med att köra SW, men det får bli nästa vecka.
Jag var ju tvungen vara på nybörjarträningen i tid så att tjejerna fick lära sig lite.
men insåg även att jag skulle kunna träna klart borta på mma:n innan.

om jag tränat klart där så kommer jag 35 min sent till nybörjarträningen (på brottningen). vilket innebär att jag kommer ungefär när nybörjarna ska börja brottas. och skulle dom hinna börja innan så är det ju bara att dom matchar lite. Kommer fortfarande hinna träna dom.
De skulle funka.. eftersom det är en annan tränare som håller i nybörjargruppen. jag är bara tjejtränare (förutom tävlingsgruppen varannan vecka). så..
funderare?
jag har sagt att 2011 är mitt år när det gäller träning. då vill jag att det ska vara det med !


Kommentarer
Postat av: Cissi

Villken söt bild på dig...undra vem som tagit den bilden?? :)

2011-01-27 @ 09:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0