2010 - Bara det bästa finns med (nr 1)

Jag har en liten lista på mitt 2010, vad som gjorde det där lilla extra för att förgylla mitt år.
Saker och stunder som format mej till den jag är idag ?

1 - BROTTNINGEN, Jag började brottas igen. Var med på tre tävlingar lite för skojs skull. Egentligen var tävlingarna bara för att det är då gemenskapen är som bäst. Vet inte om jag tänker lika idag just.. I år har jag bestämt mej att min brottning ska vara så mycket mer än bara en lättsam grej. I år ska jag vara mitt gamla jag på mattan, agresiv... utan att bry mej om hur många näsor eller ben jag knäcker ;) felet är ju att det inte finns allt för många tävlingar där KV (min ålderskategori) är med, iaf inte som klubben ska på.men nog om det. brottningen var det absolut bästa 2010. Det har fått mej att vakna till lite, se min verklighet. och får mej att se vad jag verkligen vill



Mål inom brottningen 2010: Gemenskap, glädje, tävla utan någon som helst press

Mål inom brottningen 2011: Inte BEHÖVA banta, bli samma brottare som jag en gång var (inte placeringsmässigt, för där spelar det ingen roll, men jag ska gå in och veta att allt jag har gjort var det jag kunde.. utan att bry mej om min motståndare) och att nå bättre fysisk form.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0