måndag kväll



igår kväll stod MMA på listan. Körde med Jennie igår. Kändes bra. peciellt eftersom vi körde sparkar och slag. helt seriöst jag vet inte hur många FELsparkar jag gjorde. haha och hårt (för att vara jag) sparkade jag med. helt uppsväld på foten. som alla nog förstår så sparkar man inte med foten.
men i slutet fick jag in ett par hyggliga tror jag. men det var vör att jag hade så ont i foten det haha :P
riktigt härligt pass var det. och man fick svettas en hel del. lovely ! jag älskar att svettas ! (när jag tränar)
i slutet gjorde vi även 100 situps. så jävla typiskt. jag som redan hade gjort mina 200 för dagen, annars hade jag ju bara behövt gjort 100 själv :P


Kommentarer
Postat av: bratt

hade gjort 100 tidigare ja å, men vi kommer ha 8pack i sommar, bra skit ;)

2011-02-08 @ 16:00:59
Postat av: fia

lätt att vi kommer ;D

2011-02-08 @ 16:15:11
URL: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0