brottarträning

Kom hem från brottningen för ett tag sen. så lycklig, jag slapp hålla i träningen ;)
Jag gillar verkligen inte att träna andra, jo tjejerna tycker jag är roligt att träna. men tävlingsgruppen. nja inte riktigt min grej, speciellt inte eftersom dom fortfarande har en massa grepp dom måste lära sej. och jag känner inte att jag har den kunskapen att lära grabbarna nå.
så det är skönt när jag slipper träna tävlingsgruppen. det är ju där jag själv tränar och är aktiv. och det är så jag vill ha det. jag vill vara tränad, inte träna andra. förutom tjejerna !

men det var en trevlig träning. slog näsblod på en annan. lite action lär det ju vara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0