Abs-dieten

Går som sagt på abs-dieten nu.
tänkte försöka göra det dom närmsta veckorna.
och det som gör det så himla värt är att man har en "fuskardag" i veckan då man får äta vad man vill.
passar mej utmärkt ;)

en annan bra sak är att jag tvunget måste äta 6 mål om dagen. passar ett matvrak som mig. 3 mellanmål och 3 mål. fint.

och det som kanske är det bästa är att den heter Abs-dieten av en anledning.. ABS! jappjapp. nu ska kroppen trimmas och shapeas !

Det negativa är väll kanske att allt inte smakar sådär fantastiskt gott... som tex äggröra gör... och vissa saker är så fruktansvärt äckligt så jag vet inte om det går att vänja sej vid ens.. men det ska gå ändå. tack vara fuskardagarna ;)


frukost.. sjukt äcklig smoothie som bara smakar havre och .. ja äckligt var ordet


mellanmål1.. havregrynsgröt (finsk såklart!) och två teskedar jordnötssmör. har vant mej vid gröten nu.. och jordnötssmör kanske är det bästa som finns ju. mumma !


lunch: kalkonwrap... inte så mycket mat det inte.. men gott är det :P


mellanmål2..samma som frukost. och ett rent helvete att svälja ner


middag.. den ser inte så inbjudande ut. men det är gott. kalkon,bönor, chil, tabasco och lite annat skit. bränner fint på tungan.


kvällsmat.. det bästa. proteinshake med några msk blåbär. äts med sked för mer mättnadskänsla

Men nu längtar jag tills min fuskardag så att jag slipper äckliga smoothis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0