träning ! ... just got to love it !

Nyss kommit hem från ett rejält svettigt grapplingpass.
superhärligt !
massa nya tekniker fick man lära sig ! och JA jag kommer ihåg dom ! :D dom gick hyggligt. vissa gick bättre än andra,men det är som det ska vara. Med en jäklans massa finslipning så kommer dom att sitta !
kan erkänna att jag är lite smålycklig som fick in två strypningar på magnus i slutet när vi rullade :D ja det tycker jag fan att jag får vara lite lycklig över.
imorgon är det träning igen.. vilket innebär att jag ska dricka upp min proteindrink. hoppas in i duschen. mumsa på min twix som jag skämmer bort mig själv med.. borsta tänderna.. sen sova.
jobb-sova-träning imorgon :)
jäklar vilken godis råtta jag är !.. från och med imorgon.. hmm får jag bara gotta mig på helger.. påminn mig om det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0