kettlebells

kommit hem från kettlebells träning nu. Nå fruktansvärt va svettig jag blev idag ! Ett tag var min lunch/frukost påväg upp. som för övrigt var blodpudding.. mmm alldeles för underskattat :)
riktigt härligt pass, vart allt ifrån 8kg till 20kg beroende på övning. men mest så var det ju två 12kg som jag fick köra med :)
nu ska jag slänga i mej lite protein och hoppa in i duschen. iväg till pappsen och städa sen.. han kommer ju typiskt nog hem i helgen.. han som aldrig är hemma.. menmen.
sen blir det gå till ica och köpa lite onyttigt till kvällen (ja jag vet vad jag skrev igår.. men det är ju postkodkampen ikväll :P)
och då kommer johan förbi och håller mej sällskap, trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0