time to make a run

blev en liten springtur på ca 20 min tillsammans med min jake gyllenhaal. trött som satan i benen var jag. men jag tog mej ut och jag tog mej runt det varvet som jag vela.
När jag kom hem från springturen la jag mej på min lilla matta och fixade min dos situps.
100 raka + 100 sneda + 100 rygglyft + 100 raka + 100 sneda + 100 rygglyft + 100 raka + 100 sneda + 100 rygglyft. men funderar på om jag kanske även borde köra lite "viloställning" - vet inte vad den heter, men bara för att dom nedre magmusklerna också ska få jobba lite.
men som sagt, det får bli senare i sånafall. för nu är jag nyduschad och ska trycka i mej lunch istället. jepp jepp fan va gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0