sw + promenad

nu är jag äntligen nyduschad. efter att ha grapplats en timme + traskat raskt med madde en timme.
känns ganska skönt att sitta i soffan och få känna sej lite fräsch med;P
träningen idag var kul.. var andra tjejer där idag med. så det var mu roligt att få köra lite mot andra med. och sjukt jäkla svettig vart jag ! härligt härligt.
och en spännande sak.. jag ska åka på sm i sw i sommar.läskigt ? JA ! spännande ?JA.. ligga i hårdträning? ska försöka med det :P men jag kanske hinner typ bryta armen eller nå innan ?
efter träningen så traskade iaf jag och madde en rask en på ca 1 timme,lite mer. känndes jäkla skönt. men det blev lite kallt och mörkt där inne i skogen mot slutet :P
vi kan ju låtsas som att det är någon annan som har svettat ner mej, men fyyy satan va svettig jag vart !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0