helt sjukt jäkla slut

det är riktigt vad sjukt sliten och trött jag är i kroppen efter den här helgen.

har ingen känsel i mina axlar, armarna kan jag knappt lyfta, magen är uppblåst men samtidigt då jäkla totalmosad, ryggen bultar, benen viker sig, rumpan kittlar, ffingret är stukat, eller a vrickat kanske, handlederna känns avkapade, underarmarna är spända, mina skuldror går inte att röra, fötterna känns iaf helt okej, ansiktet känns uppsvullet, ögonen känns tunga, mitt huvud känns som världens största bultande stenblock, min nacke känns som en jäkla stubbe som jag knappastg kommer kunna röra imorgon, mitt öra är uppsvullet och gör cpont..

imorgon kommer iaf svullnaderna ha lagt sej, känns bra. men min kropp kommer ju aldrig att ens ta sej upp ur sängen känns det som.

samtidigt kså känns det som att det kanske är min chans att ligga och dra mej lite överdrivet länge i sängen vilket kan vara rikgtigt jäkla nice.

och det känns sjukt brfa att vara så här mörbultat ! då vet jag att jag har gjort någonting. kämpat lite :P och eftersom det där antagligen var min sista brottartävling så känns det ju också jäkligt bra att ha vunnit den.
får se hur tätt inpå det blir tack och hej, eller om jag blir kvar ett litet litet tag till, varför så svårt att släppa taget ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0