träning med Madde

Jag och madde drog och tränade i brottarlokalen imorse kl 9. kom hem nu :)
Jag satte snabbt ihop ett litet program i huvudet så vi hade något att gå på.

Första passet;

* Bollkastningsuppvärmning + 15 armhävningar
* Gående/springande uppvärmning
* Kullebyttor/bakåtjullebyttor/långa kullebyttor/ bakåt med från skjut/ handstående kullebyttor
* Någonting mera som jag har glömt
* Stationsövningar (1 minut per station);
1. Biceps med skivstång
2. Triceps med hantlar
3. Utfall med vikt
4. Situps med raka ben samt vikt
5. Rygglyft
6. Höga knän
7. Plankan
8. 90 grader mot väggen
9. dips
10. rumphävningar
11. Hopprep
* 90 grader mot väggen 45 sek + 10 upphopp + 30 sek + 10 upphopp + 15 sek + 10 upphopp
* "viloställning"(magövning) 45 sek +  10 situps + 30 sek + 10 situps + 15 sek + 10 situps
* Rygglyft 45 sek + 10 rygglyft + 30 sek + 10 rygglyft + 15 sek + 10 rygglyft
* Plankan 45 sek + 10 armhävningar + 30 sek + 10 armhävningar + 15 sek + tio armhävningar

Sen så tog vi en banan paus



sen så körde vi igång med ett till pass

Andra passet;

* Bollskjutning
* Springande uppvärmning
* stående uppvärmning
* genomgång av olika grepp ; mara, snurrmara, nacksving, Qvarn, japansk benkrok
* Brottning

och när vi var klara med det så gick vi och åt frukost inne i klubbens cafeteria.



Våran frukost, keson är min, risifruttina är maddes och en varsin jättemacka




vi gjorde ansikten på mackorna men dom syns inte så bra..



och vi blev starka

och jag klarade med en hand , woohoo haha


sen så sa vi hej då till lokalen för denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0