träning med Charlotte och Madelene

Har precis varit och tränat med Charlotte och Madde.
det gick bra.
vi körde inte så mycket mage idag, men vi körde lite mer rumpa än i måndags

Pass 2:

* Kasta boll på varandra uppv. + 20 armhävningar
* Gå/springa runt mattan uppv.
* Kullebyttor/bakåt kullebyttor/långa kullebyttor/bakåt kullebyttor med frånskjut
* Situps raka ben x50 + sido situps med raka benx25/per ben  (100)
* rygglyft x30
* Armhävningar 10x3 smal fattning balanserandes på en boll
* En annan armövning ca 5 min (JOBBIG!!)
* Situps på 4 olika vis totalt 100
* rygglyft x30
* Utfall med vikt
* snabba utfall 20x3
* Liggande "rumphävningar" 3x15 + 3x10 + 3x5 + 3x15 + 3x10 + 3x5
* Magövning "skriva siffror" 1,2,3,4,5,6,7,8,9
* Magövning "viloställning" 45sek + 15 situps + 30 sek + 15 situps + 15 sek + 15 situps
* Rygglyft 30sek + 20 snabba + 30 sek + 20 snabba + 30sek + 20 snabba

sen så strechade vi.. kan ha glömt något, men jag tror det var allt.


Sen så hade vi bullkalas,något som borde vara obligatoriskt efter alla träningar ??


Madde och jag började bulltävla.. hon fuskade, hon sprang nämligen och drack vatten ;)


Charlotte skakade rumpa


och jag dampade på en av mattorna


innan jag skaffade tuttar och ännu större rumpa ( jag undrar hur jag tänkte med större rumpa??)


Madde vart helt såld på mig ;) grrrr


vi "mongade" till oss


sen smög vi in i salen brevid (där skolan håller till) det får man inte göra men vi gjorde det ändå



och stolta var vi ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0