spring + gym + mellanmål


Eftersom det inte blev träning med Charlotte idag så körde jag på lite extra hårt. Började med att springa ett varv runt stenbergsslingan.

det är inte speciellt långt. men fyy fan va det känns för mig. Och det var satans kallt att springa. gick inte att andas in luft ordentligt.



sen körde jag slut på mej själv i klubbens gym, helt yr och snurrig. och illamående. kanske tog ut mej för mycket ??


och proteinshaken jag drack efteråt smakade helvete ! kanske för att jag blandade med vatten, jag brukar köra med mjölk men fyyy fan va den va vidrig... smakade parfym !


nu äter jag mellanmål, keso med nötter och russin.
jag hoppas att illamåendet ska gå över nu när jag äter men det verkar inte som så... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0