promenad + springning

Ungefär såhär motiverad kände jag mig innan :

men jag tog mig iaf ut. och det blev först en promenad i rask takt upp till norrsätra där jag sprand i spåret ett varv. (1,5km ca) idag sprang jag åt andra hållet för jag vela ha alla uppförsbackarna som kommer då. Känns bättre än att springa nerför :)
et var verkligen kolsvart ute, så jag var tvungen att gissa lite vart vägen var när jag sprang, men det gick bra.. jag sprang varken över någon, vart överfallen, nertrampad av något djur eller ramla :)




Har hunnit ätit frukost med. Vart en portionsförpackning med havregrynsgröt med hallon i. Brukar äta vanlig havregrynsgröt av samma märke. Och den här va supergod ! Den vanliga gröten i samma märke är helt okej fast jämfört med svenska märken så är den supegooo ! (Finsk havregrynsgröt ska det va, den är fin)

och en kopp chai te


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0