nästa helg

Just nu är det 5 stycken anmälda i min vikt (inklusaive mig). vilket är perfekt !
Jag vill få många matcher, och är vi fem (eller mindre) får alla brottas mot alla. Så genom att man är fem i en vikt istället för 6 (då man blir indelade i pooler) får man gå fler matcher.

Men tyvärr så är chansen minimal att jag har sådan tur. Landets två bästa brottare i den vikten (därav en os deltagare) är fortfarande inte anmälda, kanske jag slipper en av dom. men den andra kommer infinna sig på mattan nästa helg för att ta ett guld.


just nu ser vikten iaf ut såhär. men man kan fortfarande anmäla sig några dagar till. Och efteranmäla sig (dyrt!) enda fram tills helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0