en promenad och springtur senare



Jag kom ut !!!!
helt otroligt, trodde att min motivation skulle svika mig.
Jag hatar nämligen att både promenera och springa.
Men det vart en promenad upp till norrsätra och varv runt stenbergsslingar. nu är ju den inte direkt lång att springa, knappt 1,5 km. men det räckte gott och väl för mig idag. Tanken är ju att jag ska bli bättre och inte vara på topp från början. för som sagt.. JAG HATAR ATT SPRINGA.
Nu har jag kommit hem, har mumsat i mig frukost. Havregrynsgröt med lingonsylt och laktosfri mjölk + 2 alldeles för överkokta ägg.


En negativ sak dock. jag måste köpa nya löparskor, mina har blivit helt stumma i hälen. Känndes i både knän och ben hur det ilade eftersom foten inte fick det stödet från skorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0