tävling

 

Just nu håller jag på packa, nästan färdig. Jag är så fruktansvärt hungrig att jag blir sugen på allt jag tänker.

 

snart kommer anders hit. vi ska vänta på togga innan vi beger oss mot västerås. i helgen är det tävla som gäller.

Vi är sju stycken anmälda i min vikt. ev. kommer någon att efteranmäla sej, och ev kommer en tjej att gå upp från vikten under. så jag gissar på att vi blir 8-9 stycken innan tävlingen är igång.

 

direkt efter invägningen ska jag ta en macka och äta en chokladtårtsbit som min kära syster gav till mej när jag åkte från linköping igår.

 


Kommentarer
Postat av: mamma

LYCKA TILL I VÄSTERÅS PÅ LILLA MÄLARCUPEN. :) kram från mamma, håkan, ziggy och ozzy

2010-11-05 @ 15:19:42
Postat av: fia

du är så go mamma, tack så mycket.

när jag kommer hem ska jag ge dej en sak som emma och johan skickade med mej upp : mini smarties !! :) men han tyvärr inte komma idag.

älskar dej

hälsa resten

2010-11-05 @ 15:27:08
URL: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0