Spåkulan säger: På sista tiden har det varit för mycket nöjen som tärt på din ekonomi. Nu är det dags att ta det lite lugnare. Tänk ut en plan, du vill ju ha pengar till semestern.


Idag efter utbildningen så cyklade jag hem till Alex. Egentligen så skulle jag ut och springa med Madde men jag hade jättetråkigt när jag kom hem från utbildningen. och jag vart hembjuden på mat av alex.
sen så tog hon och jag oss ut på en härlig springtur.

det var smaskens att få i sig mat i magen. Tack för maten :)


jag tror inte ni förstår hur högt jag faktist hoppade.. så jag talar om det nu.. det var högt hopp

Alex taggade också till

fullt ös medvetslös !

vi är väldigt stolta för att vi tog oss ut på våran springtur och inte bara satt hemma i soffan och latade oss


När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och inväntade madde och hade en supertrevig filmkväll :)
en riktigt bra dag har jag haft !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0