brottningen + alla hjärtans dag

igår tävlade ju jag. Norrländska mästerskapet uppe i Härnösand.
jag har inte tävlat på ett X antal år.
men det gick bra och det var skoj.
kom hem med guldet ;)


Väldigt små priser från den där tävlingen, jag undrar hur många priser jag har från Norrländskan nu.


Anders i sin finalmatch.. jag tyckte att han skulle ha vunnit. men det höll inte riktigt enda fram idag. men ett silver är inte fel det inte :)

Pelle, en annan deltagare från sandviken vann sin vikt och fick guld :)


en sån där "riktigt stekig bild" från uppvärmningen.. och ja.. jag bjuder på den

påväg hem så försökte jag och anders titta på film innan datorn la av. då höll vi oss till att sjunga med i musiken som strömade från våra lurar. stackars dom andra bara som fick höra på elendet.

När jag kom hem så hade Daniel gjort mysigt med tända ljus. Vi var kanske vaken en halvtimme innan vi gick och la oss. men det var mysigt.

Fick den här fina av honom. Tack hjärtat mitt



Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. faaaanken vad kul att du vann. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå :)

2010-02-15 @ 05:50:07
Postat av: Annelie

Grattis Gumman :D SM nästa?

2010-02-16 @ 20:01:04
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0