träningsdag med Charlotte

idag var jag och Charlotte till brottningen och tränade. Hon körde på med gymmandet och jag körde slut på mej med en rad olika "klassiker" inom brottningen. som tigersprång och andra dryga saker. vi tränade i ungefär en timme om man räknar bort vattenpaus.

daniel kom förbi en sväng med. han var hem över lunchen i sina äckliga jobbkläder ;)

efter den träningen så gick vi vidare till badhuset och simmade oss trötta där.
bubblade, bastade och gick hem :)

nu ska vi äta alldeles snart :D


älsklingen i sina skitiga jobbarkläder


Om jag vore svetsare


charlotte


jag och min proteindrink


bara för att mitt ben är osynligt


på väg till pass nr 2


äntligen påväg hem ! :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Bilden då de ser ut som du inte har något ben äger.. jag viste inte att du kunna trolla bort de.. :P Har världens träningsvärk i armar och ben men de är de värt..

2010-12-09 @ 12:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0