2 träningar




Idag har jag kört två träningspass.
eller ja..
först så körde jag och charlotte ett träningspass, blev mycket springa sen  smidighetsträning och avslutade med att gymma.
blev en härligt god proteinshake efter det.

nu har jag precis klivit ut ur duschen efter att ha varit på nybörjarträningen. nellie var dock inte där idag. men det var en ny tjej med, Moa. Det gick jättebra för att vara första gången. dock tyckte jag synd om  togga (som var snäll och tog nybörjarträningen då den vanliga tränaren var sjuk) han hade det kämpigt med allt för bråkiga barn som vägrar göra annat än rutin.. togga försökte iaf få dom att lära sej att brottas, dags att dom lär sig lyssna på tränarna så att dom kan lära sej brottas med. tur att tjejerna är duktig på att lyssna iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0