En natt i jobbstaden

i onsdags så träffade jag Lisbeth och rebecka en sväng, vi var på stan en vända innan vi åkte hem till henne.
blev lite shopping. visar det senare.
sen kom Daniel och hämtade mig (han åkte hem från jobbet för att hämta mej och ta med mig till jobbet) så snällt av honom. Vem vet som har varit där och knackat medans jag har varit borta ?


Hur som helst igår när han var på jobbet så tog jag en långpromenad till närmsta affär och köpte mat.. gick hem till hans hus.. och lagade lasagne. den vart god.. lite smaklös (inge salt eller peppar eftersom jag trodde att jag inte behövde köpa det) men det vart gott.. av det som vart över gjorde vi matkådor. Då kan han salta och peppra lasagnen med.. Men helt klart att det vart över godkänt :)



Mitt sätt att få skämma bort min älskling på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0