Brottning

Idag har jag haft en bra dag, var hem till Kajsa en stund och träffade henne och lilla Alma. Sen åt jag lunch med Linda. för min del blev det en tonfiskrulle..


Nu så har jag precis sagt hej då till Sara, vi var på brottarträning. Vi var hela 4 tjejer där idag. Jag, jennie, sara och kim. Trevligt trevligt. Hade lite ont i ljumsken och det blev värre ju mer jag tränade. Tillslut så kunde jag inte ens lyfta benet mer än ungefär 5 cm. Aj aj aj ! Så Ronnie som är utbildad massör masserade min ljumske. Trodde att jag skulle dö undertiden. Men här sitter jag, eller hur.

Efter träningen så följde Sara med hem. Vi gick och köpte mat.. och här kommer min confession.... jag åt en till tonfiskrulle. shit andra idag :S Inte bra det inte.. Men vafan, det motiverar mig bara att bli nyttigare. en onyttig dag innebär minst två nyttiga ;)

Kan ju även tala om att jag har fått låna Ronnies nycklar  till brottarlokalen så att jag kan träna när jag vill. Jag får låna dem tills nästa år. det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0