.-.-.-.-.-.-.-.

Vart ju ingen uppdate. igår inte.
men jag tar en snabb kortis.
efter jobbet så drog jag iväg till Alex, vi satt på hennes balkong och solade och drack citronvatten.
efter det så åkte jag hem och försökte vakna till liv till träningen. Var iväg och tränade, svettades en massa. Riktigt härligt :)
tänkte bara ta det lungt efter träningen, lite egentid. Men sara var lika sötsugen som jag så vi handlade lite gott och satt och mös framför tv:n. Vi kikade på herr och fru på tv4, va ju lite småroligt sådär.
sen la jag mej i sängen och läste tills jag somnade.
under natten så vaknade jag 2 ggr och var helt säker på att jag sovit över. för jag var helt säker på att klockan hade ringt och jag hade stängt av den och sov vidare. men så var det inte.. och när den väl ringde hoppades jag på att det fortfarande var ett par toimmar kvar tills jag skulle upp, men icke.
Jobbade, var mycket folk idag med. har varit det hela veckan. visst igår var värst. men både jag och hon jag jobbar med var helt slut för den här veckan. så vi ser fram emot ett några dagar ledigt, eller a ett par dagar för min del. Men mysigt var det endå för sista fredagen varje månad så äter alla i personalen som jobbar under morgonen frukost tillsammans. Då blir det lätt att jag skippar det där med att äta gröt och ägg. Som idag.., idag blev det verkligen hotellfrukost. fast jag skippade bacon och äggröra, min mage mår inte bra av fett längre.
efter jobbet så gick jag icäg och gymmade med Roger. Ibland tror jag att han försöker ta död på mej :P idag var en sån dag. Mördarhävningar och massa andra mördar saker. Känns som att mina armar ska ramla av. Men efter ett pass där allt verkligen vart grymt jobbigt så känns det ännu härligare att man tagit sig igenom det. Och nu har jag ju två dagars vila framför mig. Svettades som en gris (varför uttrycker man sig så när man har svettats mycket) det är nästan sjukt vad jag har börjat svettats mycket.
Så nu ska jag hoppa in i duschen, efter att jag har druckit upp min proteindrink och spelat ett spel jag blivit lite smått beroende av.
sen blir det valbo med madde, handla med jennie, mysa med kajsa och hennes dotter alma och städa. fin fredag. känner mej stressad.. just ja.. ska tvätta ikväll med :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0