feel again

Vilken härlig söndag jag har haft.
följde med sara till hennes mamma där vi tog det lungt.
solade på balkongen insmetade i kokosolja, varför måste jag ha så svårt att få färg ! ? åt god mat och bara tog det lungt.
När vi vart lite väl seg drog vi ut på en promenad med hunden.
slappade igen,småkikade på film.
sen drog vi iväg och badade med två av saras vänner. eller badade och badade. vi doppade oss. det var fan inte så kallt som jag hade trott, iaf inte att ta sej i. men när man väl hade doppat sej och skulle ta sej upp var det grönjäkligt kallt. uscha  !
efter det åkte vi till en annan av saras kompisar, som bor i ett hus. långt ut i ingenstans, någonstans alldeles efter åshammar ? ett stort hus, med en bagge på gården och en feting fårhage bakom. värsta bönderna. och helt på riktigt så kändes det som att man var med i ett bonde söker fru program när man pratade med herren i huset.
fan va coolt,jag vill också ha ett hus, mitt ute i tystnaden med en enegn bagge på gården, som jag förövrigt blev modig nog att klappa hej då.
jag behövde verkligen den där "ta igen" dagen. för just nu har jag haft alldeles för mycket på tankarna. och det känndes så skönt att bara släppa allt för en dag och bra vara. :)

Kommentarer
Postat av: sara

en sjukt härlig dag hade vi!! de borde vi göra fler gånger! ;)

2011-05-23 @ 19:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0