små sol

när jag hade kommit hem från jobbet såg jag verkligen fram emot att bara slappa.
solen gjorde inte läget sämre.. så jag tog mej en cider i solen..
eller det var tänkt så iaf.. om det inte hade varit så jäkla äckligt.. varför kan jag inte njuta av en cider längre ? det är väll alltid gott ? men som tur va kom sara, så då tvingade jag i henne den istället :)
nu håller jag på tvingar i henne en till. Jag håller mej till min mörka underbara choklad jag ;)
fast fan va jag är sugen på godis !!!!!!!
Alltså det ser ju så gott ut !!


Mumma :)


Sara i skrivandets stund.. hon skriver ett brev till en bonde.. hon planerar att vara med i bonde söker fru, flytta till gotland och leva lycklig med sin får bonde i resten av hennes dagar. förutom då dom åker till australien och plockar avocado. Kul för henne. Så SÖT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0